1. آصفزاده، سعید،1390. مدیریت و تحقیقات بیمارستانی. قزوین. علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی.
2. برادرانکاظمزاده،رضا،بشیری،مهدی،1380.گسترشعملکردکیفیت،تهران،انتشاراتکیفیتایران.
3.پورخندانی، محمدحسن، ایرانبان، سیدجواد، سیدی، سیدمسعود، 1393. اولویتبندی مؤلفههای ارتقاء کیفیت خدمات مشتریان با استفاده از رویکرد تلفیقی QFD و AHP فازی. ماهنامه کنترل کیفیت،67، 53-48.
4. پوررخندانی،محمدحسن،ایرانبان،سیدجواد،سیدی،سیدمسعود،مقدم،محسن،1392.اولویتبندیمؤلفههایارتقایرضایتمندیمراجعینبهبخشاورژانسبااستفادازرویکردتلفیقیQFDو .AHPکنفرانسبینالمللیمدیریت،چالشهاوراهکارها،تهران.
5. رحیمی، حامد، معصومپور، سیدمعصوم، خوارزمی، عرفان ،کاوسی، زهرا ، 1391. طراحی کیفیت خدمات بخش اورژانس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با استفاده از روش گسترش عملکرد کیفیت(QFD). بیمارستان، 12،17-9.
6. عقلمند، سیامک، اکبری، فیضاله، لامعی، ابوالفتح،کاظم، محمد،عرب، محمد،1387. ارتقای مراقبتهای زایمانی به روش استقرار وظایف کیفی (QFD) در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش. دانشگاه علومپزشکی تهران،12، 65-55.
7. مقدم،محسن،منطقی،نیکزاد 1392.ارتقاءکیفیتخدماتدرمانیدربیمارستانبابکارگیریQFDوکاردینال. مطالعاتکمیدرمدیریت،4، 164-153.
8.ملکی، علیرضا، ظهور، علیرضا، عبادی فردآذر، فربد، رضائی، کامران، عبادیان، محمود، 1389. طراحی و مدل سازی یک ساختار یکپارچه QFD FMEA در مراکز خدمات درمانی، فصلنامه پایش، 9، 130-117.
9. میرشفیعی، نجمه، فتح اله، مهدی، اوحدی، فریدون،1394.تدوین و اولویت بندی محورهای اعتبار بخشی با استفاده مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) به کمک گسترش عملکرد کیفیت (QFD) (مورد کاوری بیمارستانهای تأمین اجتماعی)، اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری، دانشگاه جامع علمی کاربردی گسترش انفورماتیک ایران.
10. میری، محمدرضا، ملکانه، محمد، ابوالقاسمی، عالیه، احمدی، نجمه، قاسمی، خدیجه، 1389. میزان رضایت مراجعهکنندگان به آزمایشگاههای تشخیص طبّی شهر بیرجند در سال 1388. مراقبتهای نوین، 7، 54-48.
11. نورالسناء، رسول، اصغرپور، محمدجواد، نصیری، ژیلا، 1384.اولویتبندی خواستههای مشتریان در روش QFD. مجله بین المللی علوم مهندسی، دانشگاه علم و صتعت ایران، 2، 27-21.
12. Buntin, M. B., Burke, M. F., Hoaglin, M. C. & Blumenthal, D. 2011. The benefits ofhealth information technology: a review of the recent literature shows predominantly positive results.
Health affairs, 30, 464-471.
13. Chan, L.-K. & Wu, M.-L. 2002. Quality function deployment: A literature review. European Journal of Operational Research, 143, 463-497.
14. De Fatima Cardoso, J., Casarotto Filho, N. & Miguel, P. A. C. 2015. Application of Quality Function Deployment for the development of an organic product. Food Quality and Preference, 40: 180-190.
15. Dijlestra, L. & Van Der Bij, H. 2002. Quality function deployment in healthcare. International
Journal of Quality and Reliability Management, 19, 67-89.
16. Einspruch, E. M. 1996. Quality function deployment (QFD): Application to rehabilitation services. International Journal of Health Care Quality Assurance, 9, 41-46.
17. Jiang, J.-C., Shiu, M.-L. & Tu, M.-H. 2007. Quality function deployment (QFD) technology designed for contract manufacturing. The TQM Magazine, 19: 291-307.
18. Lee, C., Ru, C. T. Y., Yeung, C., Choy, K. & Ip, W. 2015. Analyze the healthcare service requirement using fuzzy QFD. Computers in Industry, 74, 1-15.
19. Radharamanan, R. & Godoy, L. P. 1996. Quality function deployment as applied to a health care system. Computers & industrial engineering, 31, 443-446.
20. Zheng, L. Y. & Chin, K. S. 2005. QFD based optimal process quality planning. The International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 26, 831-841.