امروزه طراحی و توسعه ی مد لهای مختلف از کی محصول جهت تحقق نیازهای جدید مشتریان به مه مترین چالش سازما نها تبدیل شده است. حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارایه ی محصولات با یکفیت مناسب، با کمترین هزینه ممکن و منطبق با خواست ههای مشتریان م یباشد. استفاده از منطق مدولاریتی، به عنوان روشی جهت انعطا فپذیری بیشتر محصولات در اعمال تغ ییرات طراحی، سهولت در ارتقا و تعمیر محصولات م یباشد. بنابراین، مدولار نمودن محصول در راستای پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان و با کمترین تغ ییرات در ساختار محصول است. در این مقاله برخی از رو شهای طراحی و توسعه مدولار محصولات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
کریمی گوارشکی, محمدحسین, & قهرمانی بوزندانی, محسن. (1391). بررسی روش های طراحی و توسعه مدولار محصول. فصلنامه علمی مدیریت استاندارد و کیفیت, 2(زمستان), 52-57.
MLA
محمدحسین کریمی گوارشکی; محسن قهرمانی بوزندانی. "بررسی روش های طراحی و توسعه مدولار محصول". فصلنامه علمی مدیریت استاندارد و کیفیت, 2, زمستان, 1391, 52-57.
HARVARD
کریمی گوارشکی, محمدحسین, قهرمانی بوزندانی, محسن. (1391). 'بررسی روش های طراحی و توسعه مدولار محصول', فصلنامه علمی مدیریت استاندارد و کیفیت, 2(زمستان), pp. 52-57.
VANCOUVER
کریمی گوارشکی, محمدحسین, قهرمانی بوزندانی, محسن. بررسی روش های طراحی و توسعه مدولار محصول. فصلنامه علمی مدیریت استاندارد و کیفیت, 1391; 2(زمستان): 52-57.